Bæredygtighed i kommunikation betyder åbenhed og gennemsigtighed.
Fra vores synspunkt kan der kun være bæredygtighed i kommunikation, hvis gennemsigtighed og sporbarhed er en selvfølge. For os betyder det, at vi præsenterer strategier, mål og indhold på en forståelig måde og gør dem tilgængelige for alle, forklarer og offentliggør evalueringer, kriterier og standarder og stiller kompetente kontaktpersoner til rådighed for spørgsmål. Vores mål er, at interesserede får et samlet billede af, hvad bæredygtighed betyder hos BERENDSOHN, og hvordan vi implementerer bæredygtighed.
Hvis der er spørgsmål, der ikke er besvaret, er vi glade for at kommunikere med dig.
Kommunikation om produktet
Siden 2021 har alle vores produkter, hvis de er klassificeret som bæredygtige, fået et præcist mærke, der angiver, hvilket kriterium der bidrager til bæredygtighedsfaktoren og af hvilken grund.
Derfor har hvert bæredygtighedskriterium et passende ikon. Forklaringen kan findes på selve produktet, fx i indlægget, på servicekortet, i produktfolderen, på hangtagget eller her på hjemmesiden. På den måde ved vores kunder ikke kun, om et produkt er bæredygtigt, men finder også direkte ud af hvorfor.
BERENDSOHN bæredygtighedsbrochure
Vores nuværende bæredygtighedsbrochure, hvor alt indhold om dette emne er forklaret i detaljer er kompakt og forståeligt. Vi sender dig gerne denne brochure, hvis det er nødvendigt. En henvendelse til kundeservice er tilstrækkelig. Du kan downloade den endnu mere klimavenlig her.
Certifikater og priser
Vi er løbende blevet testet og certificeret i mange år. Det er den eneste måde vi kan finde ud af, hvor der stadig er plads til forbedringer. Og det er den eneste måde, hvorpå vi troværdigt og verificerbart kan kommunikere vores bæredygtighed.